نوشته شده توسط : سارا امیدی صدر

تا حالا شده به این موضوع فکر کنید که آرامشتان در زندگی مختل شده و نیازمند یافتن راهکاری برای بازگرداندن آرامش به زندگیتان هستید؟ گاهی ترس از شکست مانع رسیدن ما به آرامش میشود و گاهی دیگر سایر ترس هایمان نظیر ترس از تنهایی که ریشه در عزت نفس و اعتماد به نفسمان دارد. گاهی نیز کلافه و آزرده خاطر هستیم اما نمیدانیم چه شده است. راستش را بخواهی این روزها آرامش به بزرگترین آرزو  آدم ها تبدیل شده و هرچه بیشتر در زندگیشان تلاش میکنند برای رفاه بیشتر متاسفانه در اکثر مواقع از آن دورتر و دورتر میشوند.

آرامش چیست؟

راستش را بخواهید منشا اصلی آرامش درون شما است برای همین من آن را آرامش درونی نیز مینامم. هرچقدر درون آرام تر و افکار منظم تری داشته باشید زندگی راحت تر و آرامش بیشتری هم در زندگی دارید . همین آرامش درون است که منجر میشود شادی های کوچک در زندگیتان به چشم بیاید و شما را شاد کند و همین درون آشفته است که بزرگترین دستاورد ها هم شما را خوشحال نمیکند.

چطور به آرامش برسیم؟

در ادامه به بررسی راهکارهایی میپردازیم که بتوانید با استفاده از آن ها ذهن خود را کنترل کرده و در زندگیتان به آرامش بیشتری برسید. با کنترل ذهن و ضمیر ناخودآگاهتان میتوانید زندگی خود را بیمه کنید و به بالاترین سطح آرامش که آرزوی هر فردی در زندگی است برسید.

مثبت اندیش باشید

مثبت اندیشی اصلی ترین عامل رسیدن افراد به آرامش است اینکه شما به هر حادثه و اتفاقی به شکلی زیبا بنگرید، موجب میشود که حوادث ناگوار نیز حس و حالتان را بد نکند. همیشه در زندگی به نکات مثبت توجه کنید. این نکات مثبت میتوانند نظیر غذا خوردن یک بچه گربه، خندیدن یک بچه و چای خوردن با یک دوست قدیمی ساده باشد. هنر زندگی بهره بری از همین نکات به ظاهر کوچک و دم دستی است. ذهن خود را از چیزهای مثبت پرکنید. قانون جذب هم میگوید هرچه مثبت اندیش تر باشید و بهتر جواب میگیرید چون شما در نهایت چیزی را به دست می آورید که در زندگی به ان می اندیشید.

در زمان حال زندگی کنید

زندگی در زمان حال بزرگترین لطفی است که میتوانید در حق خودتان بکنید. گذشته ها خوب و یا بد گذشته و فصل قبلی زندگیتان بوده است و اکنون هیچ تاثیری در زندگیتان ندارد. و آینده ای هم که هنوز نیامده است و کسی نمیداند که قرار است چه اتفاقی در آن بی افتد، ارزش اعصاب خوردی تنش و اضطراب را ندارد پس در زمان حال زندگی کنید و از زندگیتان لذت ببرید.

مدیتیشن

مدیتیشن و آشتی با کودک درون از اصلی ترین راهکارهای کمکی بازگرداندن آرامش به زندگی است. محیطی آرام و بی سروصدا که در آن کسی مزاحم شما نمیشود را انتخاب کرده و در آن به مراقبه و مدیتیشن بپردازید. این کار ذهن شما را آرام کره و آرامش را به زندگیتان بازمیگرداند.

تقویت عزت نفس

خود دوستی اصلی ترین وظیفه ای است که شما در قبال جسم و روحتان دارید. فکرش را بکنید، خدایی که آسمان ها و زمین را آفریده است و کهکشان ها با آن عظمت را خلق کرده است، صلاح دیده است که شما را به این دنیا اضافه کند و اندیشیده است که دنیا به کسی مثل شما نیاز دارد. پس چرا نباید خودتان را دوست داشته و از او بابت این لطف و مرحمتش سپاس گذار نباشید؟

موسیقی

گوش دادن به موسیقی از هر نوعی که باشد ذهنتان را آرام کرده و حال خوب را به شما باز میگرداند. پس به موسیقی گوش دهید و از آن لذت ببرید اینکه چه سبک موسیقی حال شما را خوب میکند یک موضوع کاملا شخصی است که به سلیقه شما مرتبط میشود و نمیتوان یک نسخه کلی پیچید که مثلا موسیقی سنتی آرامش بخش است و موسیقی راک تنش و اضطراب را زیاد میکند . پس به موسیقی گوش دهید که حالتان را خوب میکند.

ورزش کنید

در انتها پیشنهاد میکنم که حتما هر روز ورزش کنید. ورزش کردن هم انرژیتان را تخلیه میکند هم حس و حالتان را خوب میکند و هم سلامت جسمتان را تضمین میکندو شما را از تنش و اضطراب ابتلا به بیماری نجات میدهد. پس حتما روزانه حتی شده 30 دقیقه را به ورزش اختصاص داده و ورزش کنید.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا امیدی صدر

قانون جذب چیست و چگونه می‌توانیم از این قانون استفاده کنیم؟ طبق قانون جذب افراد با تمرکز بر افکار خود، می‌توانند تجربه‌های مثبت و منفی خاصی را به زندگی خویش وارد کنند و آن‌ها را تجربه کنند. با استفاده از قدرت قانون جذب می‌توانید زندگی خود را به طور کامل تغییر دهید اما مهم است که بدانید چگونه از این قانون استفاده کنید. در ادامه مقاله به بررسی بیشتر درباره قانون جذب و نحوه استفاده از آن خواهیم پرداخت. اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از این قانون در زندگی خود هستید، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. 

قانون جذب و قانون ارتعاش

 


قانون جذب یک قانون ثانویه است و قانون اصلی قانون ارتعاش است. برای اینکه عملکرد قانون جذب را به صورت کامل یاد بگیریم قبل از هر چیز باید درباره قانون ارتعاش بدانیم. قانون ارتعاش می‌گوید تمام افکاری که درون ذهنتان می‌آید دارای یکسری ارتعاش و انرژی می‌باشد که همین ارتعاش و انرژی باعث می‌شود خواسته‌ها و ناخواسته‌های‌تان وارد زندگیتان بشود. وقتی به چیزی فکر می‌کنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات هستید و تمام این ارتعاش‌هایی که ارسال می‌کنید با استفاده از قانون جذب سازماندهی می‌شود. برای اینکه بتوانید با استفاده از قانون جذب به تمام اهداف و آرزوهای خود برسید باید ارتعاش خروجی ذهن‌تان را کنترل کنید. برای کنترل ارتعاش خروجی ذهن، باید افکارتان را کامل کنترل کنید و در اختیار بگیرید.

 

قانون جذب چیست؟

 

طبق قانون جذب افراد با تمرکز بر افکار خود، می‌توانند تجربه‌های مثبت و منفی خاصی را به زندگی خویش وارد کنند و آن‌ها را تجربه کنند. در واقع باور بر این است که مردم و افکارشان از یک انرژی خالص ساخته شده‌اند و بر اساس فرایند انرژی‌های همانند، همدیگر را جذب می‌کنند. افکار مردم می‌تواند سلامت، رفاه اقتصادی و روابط شخصی افراد را ارتقا بدهد. قانون جذب شما را تشویق می‌کند که با کنترل افکارتان، آینده خود را آزادانه تحت کنترل بگیرید. هدف نهایی در قانون جذب، محدود ساختن افکار منفی و تخریب گر و جایگزین کردن آن با افکار مثبت و سازنده است.

 

تاریخچه شکل گیری قانون جذاب

 


جنبش تفکر نو، در اوایل قرن نوزدهم میلادی، با افکار فینیاس کویمبی شروع شد. در اوایل جوانی به بیماری سل مبتلا شد که درمان‌ها روی او ناموفق بود. او به صورت اتفاقی هنگام اسب سواری متوجه شد که احساس بهتری دارد و دردهایش کاهش پیدا می‌کند.

پس از این اتفاق او به دنبال کشف علت آن رفت و به این نتیجه رسید که هنگام تمرکز روی فعالیتی که برای خودش لذت بخش است، باعث تفکر بهتر و تقویت ذهنش می‌شود. اتفاقی که منجر به مطالعات او با عنوان ذهن بالاتر از بدن شد. او در این باره می‌گوید ریشه همه مشکلات در ذهن است و بدن فقط خانه ایست برای ذهن که توسط آن کنترل می‌شود.

کسی که برای اولین بار این موضوع را به عنوان قانونی کلی تفسیر کرد، پرینس مولفورد بود. او در مقالات خود با عنوان قانون موفقیت، از این تفکرات جدید استفاده کرد و به مرور زمان آن را از بخش‌های مربوط به سلامت و موفقیت، به تمام جنبه‌های زندگی تعمیم داد.

مفهوم جدید قانون جذب در ایده‌هایی که از سنت و فلسفه‌های مختلف ناشی می‌شد به وجود آمد. اما به طور خاص از تفکرات هرمتیسیزم، آیاتی از بابل (کتاب مقدس) و هندوئیسم الهام گرفته است. همچنین علوم و باورهایی مثل کیمیاگری، درمان‌های هیپنوتیزمی و مغناطیسم حیوانات در ایجاد این تفکرات جدید نقش داشتند.

 

 

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم

 

 

زندگی یک بوم خالی است که شما تعیین می‌کنید چگونه ترسیمش کنید. مهم نیست چه چیزی را دنبال می‌کنید یا زندگی می‌کنید یا می‌خواهید زندگی کنید، اگر بتوانید تمرکز خود را روی یک ایده نگه دارید و بتوانید در ذهنتان آن را برای خود تصور کنید، به دستش خواهید آورد. داشتن این تفکر فرد را در برابر افسردگی و ناامیدی ایمن می‌کند.

برای شناخت بیشتر در زمینه افسردگی کلیک کنید.

 

قدرت قانون جذب

 


با استفاده از قدرت قانون جذب می‌توانید زندگی خود را به طور کامل تغییر دهید زیرا توانایی شما محدود است و نمی‌توانید تمام چیزهایی که دوست دارید را بدست آورید. بنابراین با استفاده از این قدرت نامحدود که همان قانون جذب است، می‌توانید تمام چیزهای خوبی را که دوست دارید جذب کنید. شما دارای قدرت بسیار نامحدودی هستید که به وسیله آن می‌توانید زندگیتان را همان طور که دوست دارید بسازید و هرچیزی را که می‌خواهید جذب کنید.

 

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم؟

 


1. ذهن خود را آرام کنید

 


روزانه 5 تا 10 دقیقه مراقبه و تمرکز کنید. انجام این کار قدرت مغز را افزایش می‌دهد، و ذهن شما را در حالت آرامش، تقویت می‌کند.

برای آگاهی بیشتر در زمینه مراقبه کلیک کنید.

2. تصمیم گیری و اقدام از راه‌های استفاده از قانون جذب

 


از تصمیم خود اطمینان حاصل کنید و برای انجام آن تردید نکنید. یادتان باشد که شما به جهان درخواستی داده‌اید که از طریق افکارتان به شما پاسخ داده است که شما این را می‌خواهید. تردید نکنید و اگر شما از چیزی که می‌خواهید مطمئن نبودید، جهان فرکانس‌های نامربوط دیگری به ذهن شما می‌فرستاد.

3. از جهان بپرس

 


تصویری از آنچه که از جهان می‌خواهید را به آن ارسال کنید. قطعا جهان پاسخ خواهد داد. اگر شغلی را می‌خواهید خود را تصور کنید که دارای آن سمت هستید، کارهایی که در آن موقعیت انجام می‌دهید را تصویر سازی کنید و حتی با همان کلام صحبت کنید. در نهایت شما این تصاویر را دریافت می‌کنید.

4. نوشتن آرزوها از راه‌های استفاده از قانون جذب

 


با جمله من اکنون کاملا شاد و راضی هستم شروع کنید و با اینکه چه چیزهایی از جهان می‌خواهید به اتمام برسانید. آن‌ها را به زمان حال بنویسید، به طوری که انگار الان آن را دارید. هر روز تا زمانی که آرزویتان برآورده شود، آن را در مقابل چشمانتان تصور کنید.

5. لمس کنید و قدم بردارید

 


پس از اینکه به آرزوهای خود فکر کردید، عمل کنید. در واقع این مهم‌ترین قدم در قانون جاذبه است. تفکر به ما انرژی و قدرت انجام کار را می‌دهد. اما این فقط برای شروع کار است و تا قدم برنداریم اتفاقی نخواهد افتاد. اگر انجامش دهید دیگر به این فکر نخواهید کرد که آن را نخواهید داشت.

6. قدرشناسی خود را نشان دهید

 


هرچیزی که جهان به شما داده است را بنویسید و برای آن‌ها سپاس گذار باشید. قدردانی کردن از جهان برای چیزهای زیادی که به شما داده است، آن را ترغیب می‌کند تا چیزهای بیشتری به شما بدهد. نشان دادن قدردانی انرژی مضاعفی به جهان می‌دهد تا به درخواست‌های شما سریع‌تر پاسخ بدهد. در صورتی که در این زمینه دچار مشکلاتی شدید مشاوره تلفنی می‌تواند به شما کمک کننده باشد.

7. اعتماد کردن به جهان از راه‌های استفاده از قانون جذب

 


به این نگاه نکنید که دیگران در چیزهایی که شما از جهان می‌خواستید غرق هستند. شما جایگاه خود را دارید. به چیزی که می‌خواهید نگاه کنید و فقط به جهان بگویید که آن را ندارید. جهان آن را جذب خواهد کرد. اگر بلافاصله چیزی که می‌خواستید اتفاق نیفتاد، صبور باشید. به چگونگی انجام کارها نگاه نکنید، جهان آن را برای شما انجام خواهد داد. وقتی درباره کار جهان شک می‌کنید و فکر می‌کنید که چگونه می‌خواهد کار را برای شما انجام دهد، یعنی شما ایمان ندارید. قطعا جهان بیشتر و بهتر از شما می‌داند که باید چکار کند. پس به آن اعتماد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا امیدی صدر

۲- قانون جذب پول:

قانون جذب پول و ثروت یکی از زیر مجموعه های کاربردی قانون جذب است که عنوان میکند اگر نسبت به پول احساس خوبی داشته باشید(با او هم فرکانس شده)، میتوانید در مدتی کوتاه پول بسیاری را به زندگی خودتان جذب کنید. الان حتما میگویید که اصلا مگه میشه کسی نسبت به پول حس بدی داشته باشد؟ همه پولدار شدن را دوست دارند. در جواب باید بگویم بله بسیار اند افرادی که نسبت به پول حس بدی دارند منظورم همان افرادی است که تا یک فرد پولدار میبینند با خود میگویند حتما با کار خلاف به اینجا رسیده و یا افرادی که فکر میکنند پولدار ها از زندگیشان رضایت ندارند، خانواده شان دوستشان ندارند، از زندگی لذت نمیبرند، صدها مشکل و چالش دارند که با میلیون ها تومان هم حل نمیشود.

قانون جذب پول و ثروت چطور کار میکند؟

در ادامه، ما به طور خاص درباره « قانون جذب پول و کسب ثروت » صحبت خواهیم کرد و تمرکزمان روی رازهای جذب ثروت خواهد بود. دقت داشته باشید که برای رسیدن به هر خواسته ای باید بر افکار و استفاده از مغز برای ثبت نام ارتعاش تکیه کنیم. براساس قانون جذب، جهان هستی، رویدادها، اتفاقات یا افرادی را در مسیر شما قرار می دهد تا خواسته شما خلق شود و آنچه را که ارتعاش داده اید، مطابق با احساستان ظاهر شود. براساس قانون جــــذب، ارتعاش احساسی شما، وقایع و افرادی را به سوی خودتان برمی گرداند.

کدنویسی مجدد ذهن برای بکار گیری قانون جذب پول

اجازه دهید با شما یک راز مهم را درمیان بگذارم. اگر بتوانید ذهنتان را برای ثروتمند شدن کدنویسی مجدد بکنید، آن وقت است که از درودیوار برسرتان پول میریزد. اما چطور؟ لطفا ویدئوی زیر را تا انتها مشاهده کنید.

نمایشگر ویدیو
 
 
00:00
 
08:08
 
 

قانون اول جذب پول

اولین و مهمترین قانون درباره کسب ثروت « خواستن پول با تمام وجود » است.

 

قانون دوم جذب پول

اگر پول می خواهید، « چقدر میخواهید» ؟

نکته طلایی این دو قانون این است که عددی که انتخاب می کنید باید به اندازه ای باشد که وقتی به آن فکر می کنید، احساس بسیار خوبی به شما بدهد؛ چون اگر حس بدی به شما بدهد؛ یعنی خارج از نقطه مطلوب شماست.

مثلا عددی که انتخاب می کنید، یک میلیارد تومان باشد، هنگام فکر کردن به آن حالتان بد شود، به این معنی است که شما نمیتوانید روی آن تمرکز کنید.

در واقع فکر شما به نداشتن آن مقدار پول، گرایش پیدا می کند و اینجاست که افکار منفی مثل : «چطور می توانم به آن برسم؟ هیچوقت برای من اتفاق نمی افتد! من که شرایطش را ندارم! » در ذهن شما متولد می گردد.

این افکار به شما حمله کرده و شما نیز روی آنها تمرکز می کنید و حستان بد می شود و طبیعی است مقدار بیشتری از نبودن پول را خلق می کنید.
برای هر شخصی مقدار پولی که با آسودگی می تواند بخواهد، متفاوت است. شیوه درخواست هم در افراد مختلف، به یکی از سه روش زیر می تواند باشد:

  • بعضی از شما می گویید: آن قدر پول می خواهم که همه بدهی هایم را تسویه کنم. لازم است در ابتدا ان مقدار پول را در قالب یک واحد پولی، مشخص کنید تا بتوانید بر روی ان واضح تر تمرکز کنید.
  • برخی کلی تر درخواست می کنند: می خواهم آن قدر پول داشته باشم که فشار مالی روی من نباشد.
  • برخی نیز ممکن است بگویند: فقط می خواهم حسی داشته باشم که از لحاظ مالی احساس امنیت و آزادی کنم.

با درخواست کردن، ذهن شما شروع به ارتعاش روی  « حس داشتن پول »می کند. قانون ارتعاش مهمترین اصل در قانون جذب است.

چرا قانون جذب پول جواب نمیدهد؟

یکی از اصلی ترین موانع بر سر راه قانون جذب پول، افکار و ذهنیت شماست. اجازه دهید برایتان داستانی را تعریف کنم. روزی در جمعی، فردی در مورد فروش ۰۱۰۰ نسخه از محصولی که با قیمت ۱ میلیون تومان به فروش میرساند صحبت میکرد. او در میان صحبت های خود گفت، اگر بتوانیم از این محصول هزارتا بفروشیم، پس هزار میلیون سود میکنیم. درست است که در آن جلسه شرکت کنندگان به خنده افتادند اما من عمیقا به فکر فرو رفتم. آیا این فرد میتواند این رقم فروش کند وقتی حتی یک میلیارد تومان در ذهنش هیچ معنی ای ندارد؟؟؟بنظر شما افکارتان چقدر میتواند در جذب هایتان تاثیر داشته باشد؟ لطفا ویدئوی زیر را تا انتها ببینید.

 

۳- قانون جذب عشق :

قانون جذب عشق بخشی بسیار کاربردی در قانون جذب است که بر روابط افراد تاثیر می گذارد. در قانون جذب رابطه افراد این توانایی را دارند که هرآنچه از اخلاق و رفتار یک فرد را دوست دارند به زندگی خود جذب کنند(اطرافشان پر میشود از افرادی با این ویژگی های اخلاقی ) و در مدار ناخواسته هایشان قرار نگیرند(به طور ناخودآگاه از افراد با خسیسه های اخلاقی ای که دوست ندارند دور میشوند)

 

چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

 مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

۴- قانون جذب سلامتی:

قانون جذب سلامتی میگوید که با کنترل افکار خود می‌توانید در وضعیت جسمانی و سلامتی خود، تغییرات شاخصی ایجاد کنید.  حامیان قانون جـــذب بر این باور اند که اگر یک بیمار فرکانس افکار مثبت را درون خود افزایش دهند بخش عمده ای از مسیر درمان را طی کرده و میتواند بر بیماری خود غلبه کرده و آن را شکست دهد. استدلالی که برای اثبات این اصل هم می آورند عدم تشخیص بدن میان افکار و تجارب است. به طور مثال شما ار به یک آلوچه ی ترش فکر کنید بزاق دهانتان ترشح خواهدشد. با آنکه اصلا طعم آن را نچشیده اید.

۵- قانون جذب افراد

بنظر شما قانون جذب افراد تا چه میزان حقیقت دارد. یعنی اینکه امکانش هست شما به جذب یک فرد خاص فکر کنید، دقت کنید منظور من جذب یک انسان مشخص است نه یک سری ویژگی اخلاقی، و بعد هم آن آدم را به زندگیتان جذب کنید؟ حقیقتا هرکس که به شما بگوید که میتواند برایتان کاری کند که به کمک قانون جذب فردی را جذب کنید که هیچ حسی به شما ندارد، کذب محض است. شما تحت هیچ عنوانی نمیتوانید فردی را که در فرکانس شما نیست به زندگیتان جذب کنید چون قطعا همانطور که قانون برای شما کار میکند برای او نیز کار میکند و تنها چیزهایی را میتوانید به زندگیتان جذب کنید که، با آنها همفرکانس هستید.



:: برچسب‌ها: قانون جذب , مرحل قانون جذب , آموزش قانون جذب , جذب پول , جذب رابطه , جب عشق , استفاده از قانون جذب ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()