نوشته شده توسط : سارا امیدی صدر

قیمت کابینت گلاس

قیمت کابینت های گلاس

 

قیمت کابینت گلاس در زمستان 99 از متری سه ملیون تومان شروع می‌شود. اما سوال اصلی اینجاست که برای استعلام دقیق قیمت کابینت گلاس محاسبه متراژ آشپزخانه کافی ست؟ همانطور که قبلا هم گفتیم، چنانچه مایل به محاسبه دقیق قیمت کابینت گلاس هستی باید جزئیات اجرایی را در نظر بگیرید که در ادامه به بررسی آنها نیز می پردازیم.

چنانچه به دریافت مشاوره رایگان برای طراحی و اجرا انواع مصنوعات دکوراتیو چوبی اعم از کمد دیواری، کابینت ام دی اف، تخت تاشو و … دارید و یا میخواهید از قیمت ساخت کمد دیواری در تهران مطلع شوید، می توانید با ما با شماره تماس: 09124177820 در ارتباط باشید.

 

1-جنس ورق های گلاس مصرفی د سخت کابینت آشپزخانه:

یکی از عواملی که تاثیر مستقیم بر روی قیمت کابینت گلاس شما دارد، جنس و برند مصرفی شما است. های گلاس ها تحت عنوان ورق خارجی و داخلی در بازار عرضه می شوند که، حدود 500 هزار تومان باهم تفاوت قیمت دارند. همینطور از آنجا که کیفیت ورق های گلاس ارائه شده توسط کارخانه های مختل باهم رق دارد پس برند نیز روی قیمت کابینت گلاس تاثیر می گذارد.

2-دستگیره ها و لولا های کابینت گلاس 

بعضی کابینت ها ساده اند و برخی دیگر ترکیبی از سنگ و آینه و…

همچنین دستگیره ها و موارد دیگری نیز نظیر قفسه های تزئینی بسته به سلیقه مشتری در ساخت کابینت آشپزخانه های گلاس استفاده می‌شود که قطعا قیمت های متفاوتی دارد و برای محاسبه قیمت کابینت های گلاس آنها نیز در نظر گرفته شود.

3- طراحی کابینت آشپزخانه

کابینت های گلاس لیمویی

 

طرحی که برای کابینت ام دی اف خود انتخاب می‌کنید مستقیما، قیمت آن را مشخص می‌کند. برای محاسبه دقیق قیمت کابینت گلاس باید طرح شما با جزئیات مشخص باشد و اگر طرحی کلی در ذهن داشته باشید قیمت کابینت ام دی اف شما به صورت دقیق محاسبه نمی شود.

مژده به همراهان همیشگی آرشان دکور: این مجموع بابت طراحی هزینه ای را از شما عزیزان دریافت نمی‌کند لذا می توانید بدون صرف کمترین هزینه ای قیمت دقیق کابینت ام دی اف خود را محاسبه کنید.

 

جزئیاتی که سبب اختلاف قیمت کابینت می شوند.

 

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، جزئیات میتواند قیمت کابینت شما را در پایان کار تغییر دهد. اما این جزئیات چیست؟ در ادامه سه فاکتور مهم که میتواند اختلاف قیمت بین یک نوع متریال ایجاد کند را شرح میدهیم.

اختلاف قیمت کابینت ام دی اف و قیمت کابینت های گلاس

 

کابینت ام دی اف و کابینت های گلاس، نوع متریال خیلی مهم است. حدودا چیزی بین 500 هزار تومان بین متریال ایرانی و خارجی تفاوت وجود دارد. مورد دوم مسئله برندینگ است. کارخانه ای که از آن ورق ام دی اف و هایگلاس خریداری میشوند تاثیر مستقیم بر روی قیمت کابینت دارند.

اختلاف قیمت کابینت تمام چوب و اختلاف قیمت کابینت روکش چوبی

 

در کابینت‌های چوبی همانطور که حتما حدس زدید، نوع چوب مصرفی حرف اول را می زند. این موضوع در مورد ابینت های روکش چوبی نیز صادق است. مورد دوم که در این نوع کابینت ها بر روی ققیمت تمام شده اثر می گذارد، رنگ کابینت است ه معمولا از رنگ پلی استر استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: قیمت کابینت گلاس , کابینت گلاس , قیمت کابینت ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا امیدی صدر

تا کنون اندیشیده اید که اعتماد به نفس چیست ؟ چی میشه که بعضی ها اعتمادبنفس بالایی دارند و بعضی ها اعتمادبنفس پایین ؟ چه تفاوت هایی با عزت نفس دارد و اصلا چی میشه که همه ی اساتید موفقیت، علما و حتی ائمه میگویند که اگر اعتماد به نفس بالایی داشته باشید موفقیت شما تضمینی است. بزارید براتون یک داشتان واقعی از زندگی خودم تعریف کنم. من سال های پیش که تازه شروع به کار کرده بودم آنچنان که باید و شاید اعتماد به نفس بالایی نداشتم. کار رو بلد بودما. یه جورایی حتی میشه گفت توئی کار خودم آدم با استعدادی بودم اما چون اعتماد به نفس نداشتم در محل کارم کاملا استعمار میشدم. حقوقی که دریافت میکردم حتی نصف حقوقی که لایقش بودم هم نبود و حتی جرات در خواست اضافه حقوق و یا استعفا از کارم را هم نداشتم. اما اکنون پس از سال ها کار کردن روی خودم و تقویت اعتماد به نفسم رفتم دفتر رئیسم و ازش خواستم که حقوقم را بیشتر کند و او قبول نکرد و من از آن کار استعفا دادم. میدانید نتیجه چه شد؟ اکنون کسب و کار خودم را راه انداختم و مبلغی را که آن روزها در یک ماه بدست می آوردم اکنون در یک روز کسب میکنم.

اعتماد به نفس چیست

اعتماد به نفس به زبان ساده فکری است که در مورد خودتان میکنید. البته لازم به ذکر است که این تفکر با توانایی ها و استعداد هایتان رابطه ی مستقیم دارد یعنی بی شک وقتی میدانید در یک حوزه خاص استعداد دارید قطعا فکر میکنید که در این کار خوب هستید و در این زمینه اعتماد به نفس بالایی دارید اما وقتی در یک کار خاص تا کنون تمرین زیادی انجام نداده و به اصطلاح آن کار را بلد نیستید و از طرفی تجربه ی چند بار شکست در این زمینه را دارید، اعتماد به نفس شما پایین می آید و فکر میکنید به حد کافی در آن کار خوب نیستید. پس فراموش نکنید که چیزی به نام اعتماد به نفس همیشه و در تمام شرایط بالا یا پایین وجود ندارد. اعتماد به نفس شما میتواند در مواقعی بالا و در مواقعی پایین باشد.

تفاوت های اعتماد به نفس و عزت نفس

اولین تفاوت اعتماد به نفس و عزت نفس در تعریف آنها است. عزت نفس یعنی فارغ از هر اتفاقی که در جهار پیرامون شما در حال رخ دادن اس و فارق از هر رفتار و اخلاق و عقاید پسندیده و ناپسندی که دارید، چقدر خودتان را قبول میکنید و دوست دارید اما اعتماد به نفس یعنی چقدر باور دارید که میتواید از پس یک کار بر بیایید؟ در اصل عزت نفس یعنی خود دوستی اما اعتمادبنفس یعنی خودکارآمدی

دومین تفاوت اعتماد به نفس و عزت نفس در حوزه های آنان است. یعنی به بیان ساده تر اگر شما عزت نفس پایینی داشته باشید این موضوع در تمام حوزه های زندگیتان هویدا میشود و شما بدون اینکه حتی یک دلیل منطقی داشته باشید و یا بدونید چرا خودتان را دوست ندارید در حالی که اعتماد به نفس شما میتوئاند در حوزه هایی بالا و در حوزه هایی پایین باشد بگذارید برایتان یک مثال بزنم من سال ها کلاس طراحی رفتم و از بچگی همه به من میگفتند که در نقاشی فرد با استعدادی هستم و طرح های زیبایی میکشم. وقتی یک بچه با ذوق به سمتم می آید و ازم میخواهد که برایش یک خانه بکشم و یا نه بیشتر از من میخواهد که به او نقاشی یاد بدهم با احساس خوشحالی و همچنین اعتماد به نفس بالا قبول میکنم. اما برعکس تا کنون حتی یک بار هم گیتار دستم نگرفته و آواز نخوانده ام چه برسد به کلاس و تمرین و اینجور چیز ها و هر بار که در حمام زیر آواز میزنم خواهر بزرگترم فریاد میزند که بس است کر شدیم. بی شک اگر در جمعی به من اصرار کنن برایشان قطعه ای بنوازم اعتماد به نفس این کار را ندارم و احتمالا قبول نمیکنم و حتی اگر خیلی بهم اصرار کنن خجالت زده میشوم.

سوین تفاوت عزت نفس و اعتماد به نفس در محل شکل گیری آن و به اصطلاح خانه ی آنها است. عزت نفس یک باور کلیشه ای است که در ناخودآگاه انسان شکل میگیرد و تجارب کودکی و ارتباط فرد با افراد نزدیکش در کودکی نظیر والدین و یا گروه همسالان در شکل گیری آن به شدت نقش دارد و از آنجا که باور ها به این راحتی ها تغییر نمیکنند ایجاد تغییر در بنیان عزت نفس افراد کار دشواری است. اما اعتماد به نفس یک فکر است و هنوز به مرحله باور نرسیده است و تجارب زندگی در شکل گیری آن بسیار تاثیرگذار هستند مثلا اگر شما در یک کار ده بار شکست بخورید به احتمال زیاد در آن کار اعتمادبنفس پایینی داشته باشید اما اگر به دوپیروزی دست یابید به یقین یواش یواش اعتماد به نفس خود را در آن حوزه بازمیابید پس اعتماد به نفس به سادگی قابل ترمیم و تغییر است.

۶ راهکار ساده برا افزایش اعتماد به نفس 

زنان به علت اینکه کانون خانه و خانواده هستند و عموما در فرهنگ ما سهم بسیار زیادی در تربیت و پرورش فرزندان دارند، از این رو افزایش اعتماد به نفس در زنان از موضاعات حائز اهمیت است که در اعتماد به نفس کودکان نیز تاثیر دارد. راز موفقیت یک بانوی موفق در اعتماد به نفس او خلاصه می شود. از آنجای که در فرهنگ ما عموما بیشترین مسولیت در پرورش و تربیت فرزندان به عهده مادران است، زنان با عزت نفس بالا فرزندان موفق و با عزت نفس سالمی تربیت می کنند. 

۱-برای افزایش اعتماد به نفس  از مراقبت از پوست غافل نشوید.

زیبایی ظاهری و آگاهی از آن و انجام فعالیت های که باعث افزایش این زیبایی میشود، معمولا در افزایش اعتماد به نفس در زنان تاثیر چشم گیر و غیر قابل انکاری دارد. تحقیقات نشان داده بیشتر زنانی که اعتماد بنفس صحبت در جمع را ندارند و یا به اصطلاح خجالت پیشه می کنند، به ظاهر خود اهمیت چندانی نمیدهند. همواره سعی کنید ظاهر زیبای خود را حفظ کنید. بدین منظور مراقبت از پوست باعث جذابیت بسیار چهره می شود. البته منظور ما این نیست که بسیار هزینه کنید. با صرف هزینه اندک هم میتوان روتین مراقبت از پوست را اجرا کرد.

۲- ارتباط چشمی راهکاری ساده برای افزایش اعتماد به نفس در زنان.

مشخصه ای که تمام افراد با اعتماد به نفس بالا دارند توانایی آنها در برقرار ارتباط چشمی است. تحقیقات نشان می دهد افراد با عزت نفس و اعتماد به نفس بالا ۸۰% بیشتر از دیگران هنگام صحبت کردن تماش چشمی برقرار می کنند و از نگاه کردن به چشمان دیگران  خجالت نمی کشند. هنگام صحبت کردن با افراد با آنها ارتباط چشمی برقرار کنید تا تاثیر صحبت هایتان دوچندان شود.

۳-برای افزایش اعتماد به نفس هنگام راه رفتن زبان بدن خود را حفظ کنید.

اگر بخواهیم از ظاهر افراد در مورد آنها قضاوت کنیم، معمولا از نظر اکثر ما افراد با اعتماد به نفس پایین شانه های افتاده دارند و به هنگام راه رفتن سر به زیر می اندازند و خجالت زده به نظر میرسند. متخصصین زبان بدن توصیه میکنند هنگام راه رفتن، راست بایستید و به روبرو نگاه کنید.

۴-شیک پوشی، راهی برای افزایش اعتماد به نفس

انسان های شیک پوش در نظر همگان جذاب به نظر میرسند و افراد دوست دارند با آنها مراوده و معاشرت داشته باشند. پس شاید یک تغییر کوچک در ظاهرتان تاثیر شگرفی در بالا بردن اعتماد به نفس شما داشته باشد. شاید فکر کنید نیاز دارید که هزینه و زمان زیادی را صرف کنید. در پاسخ باید بگویم که خیر کافیست در انتخاب لباستان دقت کنید و یا عطر مناسبی برای خود انتخاب کنید و همین عوامل کوچک تاثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس در زنان دارد.

۵-خودباوری، یک کلید اساسی برای افزایش اعتماد به نفس در زنان

مراقب باشید! اگر تمام وقت خود را صرف ظاهرتان کنید و به موارد دیگر اهمیت ندهید، بی شک کمتر احساس خوشحالی می کنید چرا که افراط در خودآرایی باعث می شود از جنبه های دیگر زندگی غافل شوید و حتی ممکن است شما را دچار اختلال رفتاری نقص و شرم کند. ۶-اگر می خواهید اعتماد به نفس بالا داشته باشید از افراد ایراد گیر فاصله بگیرید.

شاید باورتان نشود اما افراد بهانه گیر که مدام به دنبال ایراد گیری و انتقاد بی پایه و اساس از ظاهر و رفتارتان هستند سمی ترین عامل در زندگیتان هستند که در نهایت به مرگ   اعتماد به نفس در شما منجر میشوند، پس تا میتوانید زمان خود را با افراد خوش برخورد و مثبت نگر بگذرانید.



:: برچسب‌ها: اعتماد به نفس, اعتمادبنفس, خودکارآمدی, افزایش اعتماد به نفس, تقویت اعتماد به نفس, اعتماد به نفس در بزرگسالان ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا امیدی صدر

تا کنون اندیشیده اید که اعتماد به نفس چیست ؟ چی میشه که بعضی ها اعتمادبنفس بالایی دارند و بعضی ها اعتمادبنفس پایین ؟ چه تفاوت هایی با عزت نفس دارد و اصلا چی میشه که همه ی اساتید موفقیت، علما و حتی ائمه میگویند که اگر اعتماد به نفس بالایی داشته باشید موفقیت شما تضمینی است. بزارید براتون یک داشتان واقعی از زندگی خودم تعریف کنم. من سال های پیش که تازه شروع به کار کرده بودم آنچنان که باید و شاید اعتماد به نفس بالایی نداشتم. کار رو بلد بودما. یه جورایی حتی میشه گفت توئی کار خودم آدم با استعدادی بودم اما چون اعتماد به نفس نداشتم در محل کارم کاملا استعمار میشدم. حقوقی که دریافت میکردم حتی نصف حقوقی که لایقش بودم هم نبود و حتی جرات در خواست اضافه حقوق و یا استعفا از کارم را هم نداشتم. اما اکنون پس از سال ها کار کردن روی خودم و تقویت اعتماد به نفسم رفتم دفتر رئیسم و ازش خواستم که حقوقم را بیشتر کند و او قبول نکرد و من از آن کار استعفا دادم. میدانید نتیجه چه شد؟ اکنون کسب و کار خودم را راه انداختم و مبلغی را که آن روزها در یک ماه بدست می آوردم اکنون در یک روز کسب میکنم.

اعتماد به نفس چیست

اعتماد به نفس به زبان ساده فکری است که در مورد خودتان میکنید. البته لازم به ذکر است که این تفکر با توانایی ها و استعداد هایتان رابطه ی مستقیم دارد یعنی بی شک وقتی میدانید در یک حوزه خاص استعداد دارید قطعا فکر میکنید که در این کار خوب هستید و در این زمینه اعتماد به نفس بالایی دارید اما وقتی در یک کار خاص تا کنون تمرین زیادی انجام نداده و به اصطلاح آن کار را بلد نیستید و از طرفی تجربه ی چند بار شکست در این زمینه را دارید، اعتماد به نفس شما پایین می آید و فکر میکنید به حد کافی در آن کار خوب نیستید. پس فراموش نکنید که چیزی به نام اعتماد به نفس همیشه و در تمام شرایط بالا یا پایین وجود ندارد. اعتماد به نفس شما میتواند در مواقعی بالا و در مواقعی پایین باشد.

تفاوت های اعتماد به نفس و عزت نفس

اولین تفاوت اعتماد به نفس و عزت نفس در تعریف آنها است. عزت نفس یعنی فارغ از هر اتفاقی که در جهار پیرامون شما در حال رخ دادن اس و فارق از هر رفتار و اخلاق و عقاید پسندیده و ناپسندی که دارید، چقدر خودتان را قبول میکنید و دوست دارید اما اعتماد به نفس یعنی چقدر باور دارید که میتواید از پس یک کار بر بیایید؟ در اصل عزت نفس یعنی خود دوستی اما اعتمادبنفس یعنی خودکارآمدی

دومین تفاوت اعتماد به نفس و عزت نفس در حوزه های آنان است. یعنی به بیان ساده تر اگر شما عزت نفس پایینی داشته باشید این موضوع در تمام حوزه های زندگیتان هویدا میشود و شما بدون اینکه حتی یک دلیل منطقی داشته باشید و یا بدونید چرا خودتان را دوست ندارید در حالی که اعتماد به نفس شما میتوئاند در حوزه هایی بالا و در حوزه هایی پایین باشد بگذارید برایتان یک مثال بزنم من سال ها کلاس طراحی رفتم و از بچگی همه به من میگفتند که در نقاشی فرد با استعدادی هستم و طرح های زیبایی میکشم. وقتی یک بچه با ذوق به سمتم می آید و ازم میخواهد که برایش یک خانه بکشم و یا نه بیشتر از من میخواهد که به او نقاشی یاد بدهم با احساس خوشحالی و همچنین اعتماد به نفس بالا قبول میکنم. اما برعکس تا کنون حتی یک بار هم گیتار دستم نگرفته و آواز نخوانده ام چه برسد به کلاس و تمرین و اینجور چیز ها و هر بار که در حمام زیر آواز میزنم خواهر بزرگترم فریاد میزند که بس است کر شدیم. بی شک اگر در جمعی به من اصرار کنن برایشان قطعه ای بنوازم اعتماد به نفس این کار را ندارم و احتمالا قبول نمیکنم و حتی اگر خیلی بهم اصرار کنن خجالت زده میشوم.

سوین تفاوت عزت نفس و اعتماد به نفس در محل شکل گیری آن و به اصطلاح خانه ی آنها است. عزت نفس یک باور کلیشه ای است که در ناخودآگاه انسان شکل میگیرد و تجارب کودکی و ارتباط فرد با افراد نزدیکش در کودکی نظیر والدین و یا گروه همسالان در شکل گیری آن به شدت نقش دارد و از آنجا که باور ها به این راحتی ها تغییر نمیکنند ایجاد تغییر در بنیان عزت نفس افراد کار دشواری است. اما اعتماد به نفس یک فکر است و هنوز به مرحله باور نرسیده است و تجارب زندگی در شکل گیری آن بسیار تاثیرگذار هستند مثلا اگر شما در یک کار ده بار شکست بخورید به احتمال زیاد در آن کار اعتمادبنفس پایینی داشته باشید اما اگر به دوپیروزی دست یابید به یقین یواش یواش اعتماد به نفس خود را در آن حوزه بازمیابید پس اعتماد به نفس به سادگی قابل ترمیم و تغییر است.

۶ راهکار ساده برا افزایش اعتماد به نفس 

زنان به علت اینکه کانون خانه و خانواده هستند و عموما در فرهنگ ما سهم بسیار زیادی در تربیت و پرورش فرزندان دارند، از این رو افزایش اعتماد به نفس در زنان از موضاعات حائز اهمیت است که در اعتماد به نفس کودکان نیز تاثیر دارد. راز موفقیت یک بانوی موفق در اعتماد به نفس او خلاصه می شود. از آنجای که در فرهنگ ما عموما بیشترین مسولیت در پرورش و تربیت فرزندان به عهده مادران است، زنان با عزت نفس بالا فرزندان موفق و با عزت نفس سالمی تربیت می کنند. 

۱-برای افزایش اعتماد به نفس  از مراقبت از پوست غافل نشوید.

زیبایی ظاهری و آگاهی از آن و انجام فعالیت های که باعث افزایش این زیبایی میشود، معمولا در افزایش اعتماد به نفس در زنان تاثیر چشم گیر و غیر قابل انکاری دارد. تحقیقات نشان داده بیشتر زنانی که اعتماد بنفس صحبت در جمع را ندارند و یا به اصطلاح خجالت پیشه می کنند، به ظاهر خود اهمیت چندانی نمیدهند. همواره سعی کنید ظاهر زیبای خود را حفظ کنید. بدین منظور مراقبت از پوست باعث جذابیت بسیار چهره می شود. البته منظور ما این نیست که بسیار هزینه کنید. با صرف هزینه اندک هم میتوان روتین مراقبت از پوست را اجرا کرد.

۲- ارتباط چشمی راهکاری ساده برای افزایش اعتماد به نفس در زنان.

مشخصه ای که تمام افراد با اعتماد به نفس بالا دارند توانایی آنها در برقرار ارتباط چشمی است. تحقیقات نشان می دهد افراد با عزت نفس و اعتماد به نفس بالا ۸۰% بیشتر از دیگران هنگام صحبت کردن تماش چشمی برقرار می کنند و از نگاه کردن به چشمان دیگران  خجالت نمی کشند. هنگام صحبت کردن با افراد با آنها ارتباط چشمی برقرار کنید تا تاثیر صحبت هایتان دوچندان شود.

۳-برای افزایش اعتماد به نفس هنگام راه رفتن زبان بدن خود را حفظ کنید.

اگر بخواهیم از ظاهر افراد در مورد آنها قضاوت کنیم، معمولا از نظر اکثر ما افراد با اعتماد به نفس پایین شانه های افتاده دارند و به هنگام راه رفتن سر به زیر می اندازند و خجالت زده به نظر میرسند. متخصصین زبان بدن توصیه میکنند هنگام راه رفتن، راست بایستید و به روبرو نگاه کنید.

۴-شیک پوشی، راهی برای افزایش اعتماد به نفس

انسان های شیک پوش در نظر همگان جذاب به نظر میرسند و افراد دوست دارند با آنها مراوده و معاشرت داشته باشند. پس شاید یک تغییر کوچک در ظاهرتان تاثیر شگرفی در بالا بردن اعتماد به نفس شما داشته باشد. شاید فکر کنید نیاز دارید که هزینه و زمان زیادی را صرف کنید. در پاسخ باید بگویم که خیر کافیست در انتخاب لباستان دقت کنید و یا عطر مناسبی برای خود انتخاب کنید و همین عوامل کوچک تاثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس در زنان دارد.

۵-خودباوری، یک کلید اساسی برای افزایش اعتماد به نفس در زنان

مراقب باشید! اگر تمام وقت خود را صرف ظاهرتان کنید و به موارد دیگر اهمیت ندهید، بی شک کمتر احساس خوشحالی می کنید چرا که افراط در خودآرایی باعث می شود از جنبه های دیگر زندگی غافل شوید و حتی ممکن است شما را دچار اختلال رفتاری نقص و شرم کند. ۶-اگر می خواهید اعتماد به نفس بالا داشته باشید از افراد ایراد گیر فاصله بگیرید.

شاید باورتان نشود اما افراد بهانه گیر که مدام به دنبال ایراد گیری و انتقاد بی پایه و اساس از ظاهر و رفتارتان هستند سمی ترین عامل در زندگیتان هستند که در نهایت به مرگ   اعتماد به نفس در شما منجر میشوند، پس تا میتوانید زمان خود را با افراد خوش برخورد و مثبت نگر بگذرانید.



:: برچسب‌ها: اعتماد به نفس, اعتمادبنفس, خودکارآمدی, افزایش اعتماد به نفس, تقویت اعتماد به نفس, اعتماد به نفس در بزرگسالان ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا امیدی صدر

تا کنون اندیشیده اید که اعتماد به نفس چیست ؟ چی میشه که بعضی ها اعتمادبنفس بالایی دارند و بعضی ها اعتمادبنفس پایین ؟ چه تفاوت هایی با عزت نفس دارد و اصلا چی میشه که همه ی اساتید موفقیت، علما و حتی ائمه میگویند که اگر اعتماد به نفس بالایی داشته باشید موفقیت شما تضمینی است. بزارید براتون یک داشتان واقعی از زندگی خودم تعریف کنم. من سال های پیش که تازه شروع به کار کرده بودم آنچنان که باید و شاید اعتماد به نفس بالایی نداشتم. کار رو بلد بودما. یه جورایی حتی میشه گفت توئی کار خودم آدم با استعدادی بودم اما چون اعتماد به نفس نداشتم در محل کارم کاملا استعمار میشدم. حقوقی که دریافت میکردم حتی نصف حقوقی که لایقش بودم هم نبود و حتی جرات در خواست اضافه حقوق و یا استعفا از کارم را هم نداشتم. اما اکنون پس از سال ها کار کردن روی خودم و تقویت اعتماد به نفسم رفتم دفتر رئیسم و ازش خواستم که حقوقم را بیشتر کند و او قبول نکرد و من از آن کار استعفا دادم. میدانید نتیجه چه شد؟ اکنون کسب و کار خودم را راه انداختم و مبلغی را که آن روزها در یک ماه بدست می آوردم اکنون در یک روز کسب میکنم.

اعتماد به نفس چیست

اعتماد به نفس به زبان ساده فکری است که در مورد خودتان میکنید. البته لازم به ذکر است که این تفکر با توانایی ها و استعداد هایتان رابطه ی مستقیم دارد یعنی بی شک وقتی میدانید در یک حوزه خاص استعداد دارید قطعا فکر میکنید که در این کار خوب هستید و در این زمینه اعتماد به نفس بالایی دارید اما وقتی در یک کار خاص تا کنون تمرین زیادی انجام نداده و به اصطلاح آن کار را بلد نیستید و از طرفی تجربه ی چند بار شکست در این زمینه را دارید، اعتماد به نفس شما پایین می آید و فکر میکنید به حد کافی در آن کار خوب نیستید. پس فراموش نکنید که چیزی به نام اعتماد به نفس همیشه و در تمام شرایط بالا یا پایین وجود ندارد. اعتماد به نفس شما میتواند در مواقعی بالا و در مواقعی پایین باشد.

تفاوت های اعتماد به نفس و عزت نفس

اولین تفاوت اعتماد به نفس و عزت نفس در تعریف آنها است. عزت نفس یعنی فارغ از هر اتفاقی که در جهار پیرامون شما در حال رخ دادن اس و فارق از هر رفتار و اخلاق و عقاید پسندیده و ناپسندی که دارید، چقدر خودتان را قبول میکنید و دوست دارید اما اعتماد به نفس یعنی چقدر باور دارید که میتواید از پس یک کار بر بیایید؟ در اصل عزت نفس یعنی خود دوستی اما اعتمادبنفس یعنی خودکارآمدی

دومین تفاوت اعتماد به نفس و عزت نفس در حوزه های آنان است. یعنی به بیان ساده تر اگر شما عزت نفس پایینی داشته باشید این موضوع در تمام حوزه های زندگیتان هویدا میشود و شما بدون اینکه حتی یک دلیل منطقی داشته باشید و یا بدونید چرا خودتان را دوست ندارید در حالی که اعتماد به نفس شما میتوئاند در حوزه هایی بالا و در حوزه هایی پایین باشد بگذارید برایتان یک مثال بزنم من سال ها کلاس طراحی رفتم و از بچگی همه به من میگفتند که در نقاشی فرد با استعدادی هستم و طرح های زیبایی میکشم. وقتی یک بچه با ذوق به سمتم می آید و ازم میخواهد که برایش یک خانه بکشم و یا نه بیشتر از من میخواهد که به او نقاشی یاد بدهم با احساس خوشحالی و همچنین اعتماد به نفس بالا قبول میکنم. اما برعکس تا کنون حتی یک بار هم گیتار دستم نگرفته و آواز نخوانده ام چه برسد به کلاس و تمرین و اینجور چیز ها و هر بار که در حمام زیر آواز میزنم خواهر بزرگترم فریاد میزند که بس است کر شدیم. بی شک اگر در جمعی به من اصرار کنن برایشان قطعه ای بنوازم اعتماد به نفس این کار را ندارم و احتمالا قبول نمیکنم و حتی اگر خیلی بهم اصرار کنن خجالت زده میشوم.

سوین تفاوت عزت نفس و اعتماد به نفس در محل شکل گیری آن و به اصطلاح خانه ی آنها است. عزت نفس یک باور کلیشه ای است که در ناخودآگاه انسان شکل میگیرد و تجارب کودکی و ارتباط فرد با افراد نزدیکش در کودکی نظیر والدین و یا گروه همسالان در شکل گیری آن به شدت نقش دارد و از آنجا که باور ها به این راحتی ها تغییر نمیکنند ایجاد تغییر در بنیان عزت نفس افراد کار دشواری است. اما اعتماد به نفس یک فکر است و هنوز به مرحله باور نرسیده است و تجارب زندگی در شکل گیری آن بسیار تاثیرگذار هستند مثلا اگر شما در یک کار ده بار شکست بخورید به احتمال زیاد در آن کار اعتمادبنفس پایینی داشته باشید اما اگر به دوپیروزی دست یابید به یقین یواش یواش اعتماد به نفس خود را در آن حوزه بازمیابید پس اعتماد به نفس به سادگی قابل ترمیم و تغییر است.

۶ راهکار ساده برا افزایش اعتماد به نفس 

زنان به علت اینکه کانون خانه و خانواده هستند و عموما در فرهنگ ما سهم بسیار زیادی در تربیت و پرورش فرزندان دارند، از این رو افزایش اعتماد به نفس در زنان از موضاعات حائز اهمیت است که در اعتماد به نفس کودکان نیز تاثیر دارد. راز موفقیت یک بانوی موفق در اعتماد به نفس او خلاصه می شود. از آنجای که در فرهنگ ما عموما بیشترین مسولیت در پرورش و تربیت فرزندان به عهده مادران است، زنان با عزت نفس بالا فرزندان موفق و با عزت نفس سالمی تربیت می کنند. 

۱-برای افزایش اعتماد به نفس  از مراقبت از پوست غافل نشوید.

زیبایی ظاهری و آگاهی از آن و انجام فعالیت های که باعث افزایش این زیبایی میشود، معمولا در افزایش اعتماد به نفس در زنان تاثیر چشم گیر و غیر قابل انکاری دارد. تحقیقات نشان داده بیشتر زنانی که اعتماد بنفس صحبت در جمع را ندارند و یا به اصطلاح خجالت پیشه می کنند، به ظاهر خود اهمیت چندانی نمیدهند. همواره سعی کنید ظاهر زیبای خود را حفظ کنید. بدین منظور مراقبت از پوست باعث جذابیت بسیار چهره می شود. البته منظور ما این نیست که بسیار هزینه کنید. با صرف هزینه اندک هم میتوان روتین مراقبت از پوست را اجرا کرد.

۲- ارتباط چشمی راهکاری ساده برای افزایش اعتماد به نفس در زنان.

مشخصه ای که تمام افراد با اعتماد به نفس بالا دارند توانایی آنها در برقرار ارتباط چشمی است. تحقیقات نشان می دهد افراد با عزت نفس و اعتماد به نفس بالا ۸۰% بیشتر از دیگران هنگام صحبت کردن تماش چشمی برقرار می کنند و از نگاه کردن به چشمان دیگران  خجالت نمی کشند. هنگام صحبت کردن با افراد با آنها ارتباط چشمی برقرار کنید تا تاثیر صحبت هایتان دوچندان شود.

۳-برای افزایش اعتماد به نفس هنگام راه رفتن زبان بدن خود را حفظ کنید.

اگر بخواهیم از ظاهر افراد در مورد آنها قضاوت کنیم، معمولا از نظر اکثر ما افراد با اعتماد به نفس پایین شانه های افتاده دارند و به هنگام راه رفتن سر به زیر می اندازند و خجالت زده به نظر میرسند. متخصصین زبان بدن توصیه میکنند هنگام راه رفتن، راست بایستید و به روبرو نگاه کنید.

۴-شیک پوشی، راهی برای افزایش اعتماد به نفس

انسان های شیک پوش در نظر همگان جذاب به نظر میرسند و افراد دوست دارند با آنها مراوده و معاشرت داشته باشند. پس شاید یک تغییر کوچک در ظاهرتان تاثیر شگرفی در بالا بردن اعتماد به نفس شما داشته باشد. شاید فکر کنید نیاز دارید که هزینه و زمان زیادی را صرف کنید. در پاسخ باید بگویم که خیر کافیست در انتخاب لباستان دقت کنید و یا عطر مناسبی برای خود انتخاب کنید و همین عوامل کوچک تاثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس در زنان دارد.

۵-خودباوری، یک کلید اساسی برای افزایش اعتماد به نفس در زنان

مراقب باشید! اگر تمام وقت خود را صرف ظاهرتان کنید و به موارد دیگر اهمیت ندهید، بی شک کمتر احساس خوشحالی می کنید چرا که افراط در خودآرایی باعث می شود از جنبه های دیگر زندگی غافل شوید و حتی ممکن است شما را دچار اختلال رفتاری نقص و شرم کند. ۶-اگر می خواهید اعتماد به نفس بالا داشته باشید از افراد ایراد گیر فاصله بگیرید.

شاید باورتان نشود اما افراد بهانه گیر که مدام به دنبال ایراد گیری و انتقاد بی پایه و اساس از ظاهر و رفتارتان هستند سمی ترین عامل در زندگیتان هستند که در نهایت به مرگ   اعتماد به نفس در شما منجر میشوند، پس تا میتوانید زمان خود را با افراد خوش برخورد و مثبت نگر بگذرانید.



:: برچسب‌ها: اعتماد به نفس, اعتمادبنفس, خودکارآمدی, افزایش اعتماد به نفس, تقویت اعتماد به نفس, اعتماد به نفس در بزرگسالان ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا امیدی صدر

گرچه عزت نفس پایین به خودی خود به عنوان یک وضعیت بهداشت روان طبقه بندی نشده است ، اما بین احساس ما نسبت به خود و سلامت کلی ذهنی و عاطفی ما ارتباطات روشنی وجود دارد. موسسه خیریه مستقر در انگلیس ، Teenage Minds ، عزت نفس را چنین تعریف می کند: "احساسی که فرد نسبت به خودش دارد و آنچه انجام می دهد". بنابراین فردی با عزت نفس بالا معتقد است که فرد خوبی است. آنها می توانند ویژگی های خوب خود را تشخیص دهند و به طور کلی برای یک زندگی شاد و موفق تلاش می کنند. فردی با عزت نفس پایین احساسات منفی نسبت به خود دارد و معتقد است که لیاقت عشق ، خوشبختی یا موفقیت را ندارند.

با تحقیقاتی که اعتماد به نفس پایین را با مشکلات بهداشت روان و کیفیت پایین زندگی پیوند می زند ، این یک روش بالقوه خطرناک برای زندگی است. در اینجا تنها چند روش وجود دارد که اعتماد به نفس پایین می تواند بر سلامت روان و چگونگی تلاش و بهبود خود تأثیر بگذارد:

روابط ضعیف. ما به عنوان انسان تلاش می کنیم با دیگران تعامل داشته باشیم و روابطی که با نزدیکترین افراد داریم به تعریف ما به عنوان افراد کمک می کند. بنابراین روابط منفی در نهایت احساسات منفی و برداشت منفی از خودمان برابر هستند.

اعتیاد. مطالعات روانشناسی نشان می دهد که عزت نفس پایین در کودکی و اوایل بزرگسالی می تواند زمینه ساز اعتیاد در زندگی بعدی باشد. بسیاری از معتادان برای کاهش احساسات منفی که نسبت به خود دارند از موادی مانند مواد مخدر یا الکل استفاده می کنند. اما با گذشت زمان ، این روش فرار به اعتیاد تبدیل می شود و البته این تأثیرات مخربی بر سطح عزت نفس آنها دارد که از قبل تخلیه شده اند.

افسردگی و اضطراب عزت نفس پایین تمایل دارد که در یک چرخه معیوب با سایر شرایط بهداشت روان مانند افسردگی و اضطراب کار کند. گفتن اینکه حرف اول را می زند سخت است ، فقط اینکه این ترکیب هم معمول است و هم دردسرساز. کسی که از قبل با یک بیماری روانی زندگی می کند ممکن است به دلیل ننگ اجتماعی اطراف بیماری روانی ، اعتماد به نفس پایین ایجاد کند. کلاله می تواند این احساس را تداوم بخشد که به نوعی شکست خورده اند.
ایجاد عزت نفس

ایجاد عزت نفس بسیار مهم است. وقتی یاد بگیریم که خودمان را دوست داشته باشیم ، برای یک زندگی بهتر تلاش می کنیم - یک رابطه شادتر ، یک زندگی شادتر یا بهبودی از اعتیاد. اما تغییر احساسات ریشه دار در مورد خودمان کار آسانی نیست و اغلب متخصصان نوعی از روش درمانی (معمولاً درمان رفتاری شناختی) را توصیه می کنند تا به دلایل اساسی افکار منفی ما در مورد خود برسند.

پس کلید اصلی به چالش کشیدن و تنظیم این افکار منفی به افکار مثبت تر است. یادگیری ارزش و مراقبت از ذهن و بدن خود از طریق یک سبک زندگی سالم نیز مهم است. رژیم غذایی مناسب ، ورزش و مراقبه می تواند اولین قدم در بهبود اعتماد به نفس جسمی و عاطفی باشد. تعامل کامل با کسانی که دوستشان داریم مهم است. احساس دوست داشتن و حمایت (و در عوض توانایی ارائه عشق و حمایت) راهی فوق العاده برای شروع افزایش عزت نفس است. اگر هیچ دوست یا خانواده مستقیمی ندارید ، پس عضویت در یک گروه پشتیبانی یا حتی داوطلب شدن را در نظر بگیرید. کمک به دیگران راهی عالی برای کمک به خودتان است.

 

 



:: برچسب‌ها: عزت نفس , افزایش عزت نفس , حرمت نفس , عزت نفس پایین , تقویت عزت نفس , راههای افزایش عزت نفس ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا امیدی صدر

بازار قیمت کابینت ام دی اف در اواخر سال ۱۳۹۹ افت و خیز های فراوانی داشت اما خوشبختانه قیمت کابینت ام دی اف در خرداد و تیر ماه سال 1400 به ثبات رسید و تغییرات چشم گیری در نرخ قیمت کابینت ام دی اف که توسط اتحادیه کابینت سازان اعلام میشد، ایجاد نگردید. مثل همه چی، قیمت کابینت ام دی اف در سال های اخیر افزایش و نوسانات چشمگیری داشته و توان خرید مردم رو بی رحمانه کاهش داده. اما کابینت ام دی اف هنوز هم یکی از پرطرفدارترین و مقرون به صرفه ترین کابینت هاست.

اما همییشه برای سفارش کابینت باید به نکاتی توجه داشته باشی که سرت کلاه نره (در انتهای مقاله نکاتش رو گفتم)!

قیمت روز (11/4/1400)کابینت MDF در بازار چقدر هست؟

 

نوع کابینت

قیمت امروز ۸ خرداد ۱۴۰۰ 

(تومان)

قیمت اسفند ۹۹ 

(تومان)

حداقل حداکثر حداقل

حداکثر

قیمت کابینت ام دی اف ایرانی

۲,۲۰۰,۰۰۰

۲,۹۰۰,۰۰۰ ۲,۳۰۰,۰۰۰ ۲,۷۰۰,۰۰۰
قیمت کابینت ام دی اف خارجی ۲,۶۰۰,۰۰۰ ۳,۳۰۰,۰۰۰ ۲,۶۰۰,۰۰۰

۲,۹۰۰,۰۰۰

 

نکته ۱: قیمت کابینت ام دی اف ها به تومان و برای یک متر کابینت ام دی اف استاندارد هست.
نکته ۲: هیچ وقت بر اساس قیمت متری کابینت ساز انتخاب نکن! هیچ وقت!! (قسمت کلاه سرمون نره رو بخون)


نوسانات قیمت کابینت MDF از زمستان 99 تا امروز 11 تیر 1400!


اگه قصد داری کابینت سفارش بدی، بهتره که نوسانات قیمت یک سال اخیر اون رو بدونی، اینجوری هم با بازار آشنا میشی، هم باحاله :)، هم میتونه برای تصمیم گیری کمکت کنه.

نوسانات قیمت کابینت ام دی اف

 

معایب کابینت MDF چیست و چطور بر روی قیمت کابینت ام دی اف تاثیر میگذارد؟

 

اگه بهترین کالای بازار رو هم بخرین، باز هم چند تا ایراد کوچک داره که شما از اون بی خبرین. در اینجا ایرادات کابینت ام دی اف رو کاملا واضح به شما می­گیم:

رطوبت: مهم ترین ایراد کابینت ام دی اف آسیب پذیری در برابر رطوبت هست. منظور رطوبتی هست که به داخل و مغزی ورق MDF کابینت نفوذ کنه. البته این ایراد با روش های مختلفی که توسط کابینت سازهای حرفه ای انجام میشه، قابل حل هست.
هرز شدن: شل شدن و هرز شدن مهره ها و اتصالات در این کابینت در دراز مدت، به دلیل نرم بودن بافت کابینت MDF.
حرارت: مقاومت ام دی اف در برابر حرارت مستقیم پایین هست و دچار آسیب میشه.
و اما بریم سراغ مزایای این زیبای بی رقیب….

مزایای کابینت MDF چیست و چطور بر روی قیمت کابینت ام دی اف تاثیر میگذارد؟


قیمت کابینت ام دی اف : کابینت ام دی اف قیمت خیلی مناسب تری نسبت به سایر کابینت ها داره.
تنوع: کابینت ام دی اف دست شما رو در هنگام خرید باز میذاره، زیرا تنوع طرح و رنگ خیلی بالایی داره.
زیبایی: کابینت ام دی اف زیبا و پرطرفدار هست.
نظافت: نظافت کابینت ام دی اف، به دلیل سطح صافی که داره، خیلی راحت و به آسانی انجام میشه.
طول عمر: استحکام، دوام و طول عمر کابینت ام دی اف بسیار بالا هست.
بلاخره رسیدیم به قسمت حیاتیِ داستان…..

چطور در هنگام خرید کابینت کلاه سرمون نره؟


یک مشتری کابینت که خیلی هم عصبانی بود تعریف می کرد: «یکبار که سفارش کابینت دادم به من گفتن قیمت کابینت فلان قدر میشه اما قیمتی که در انتهای کار به من دادن، خیلی بیشتر از قیمت اولیه بود. تازه کابینت ساز در تاریخ تحویلش بد قولی کرد و جواب تلفن من رو هم نمیداد.»

راه حل این مشکلات در هنگام سفارش کابینت چیست؟


قیمت کابینت در بازار به صورت متری محاسبه میشه و این روش اصلا دقیق نیست. روش محاسبه‌­ی «قیمت نهایی» که کابینت سازهای سلام ساختمان از اون استفاده می کنن این مشکل رو حل کرده. با این روش ابتدا کابینت ساز از محل بازدید میکنه، بعد از اندازه گیری دقیق و بررسی طرح مد نظرت، بهت قیمت تمام شده رو اعلام میکنه.



:: برچسب‌ها: قیمت کابینت ام دی اف , کابینت ام دی اف , قیمت کابینت ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا امیدی صدر

7 راز قانون جذب برای تحقق رویاها

دانستن برخی نکات اساسی قانون جذب می تواند شما را در مسیر آشکار کردن خواسته های واقعی خود و کمتر از آنچه نمی خواهید ، قرار دهد. قانون جذب چه ما از آن آگاه باشیم و چه نه همیشه در حال اجرا است. یا به طور پیش فرض زندگی می کنید یا با طراحی.

آگاهی و یادگیری استفاده از آن به نفع شما اولین قدم در تغییر هر جنبه از زندگی شما است.

این خبر خوبی است ، درست است؟ بنابراین قانون جذب را پذیرفته اید و آماده هستید تا زندگی رویاهایتان را آشکار کنید. اما شما از کجا شروع می کنید؟

وقتی هرگز این کار را نکرده اید چگونه می توانید توپ را نورد کنید؟

بهترین توصیه من این است که برخی از کارهای روزمره خود را با شما در میان بگذارم.

من این روشها را طی چندین سال آزمایش توسعه دادم و به نظر می رسد این نکات قانون جذب برای من بهترین است.

بنابراین این لیست است ... بیایید برویم!

1. در قانون جذب ابتدا هدف خود را مشخص و روشن کنید


یک دلیل که بسیاری از افراد اهداف را انجام نمی دهند این است که به اندازه کافی خاص نیستند. تظاهرات به همان روش کار می کند.

فقط با گفتن اینکه ، "من می خواهم پول بیشتری بدست آورم" مثر نخواهد بود ، اما گفتن "من می خواهم ماهانه 10 هزار دلار درآمد کسب کنم تا 1 جولای 2019" موثر خواهد بود.

چند راه برای تقویت واقعی قدرت تجلی خود با قانون جذب کائنات نوشتن آنچه که احساس می کنید قبلاً هدف خود را انجام داده اید نوشتن و اغلب خواندن آن است. اما نه فقط آن را بخوانید ، چشمان خود را ببندید و آن سناریوی موفقیت را تا آنجا که می توانید با جزئیات تصور کنید.

اگر واقعاً از آن الهام گرفته باشید ، ایجاد صفحه بینایی می تواند مفید باشد و نسبت به آنچه می خواهید اقدام کنید.

2. در قانون جذب برای خود اهداف روزانه را تعیین کنید


بعد از خواندن کتاب "صبح معجزه" در اواخر سال 2012 ، بیدار شدن خیلی زود را در اولویت قرار دادم. من 7 روز در هفته در ساعت 4: 15a بلند می شوم. اگر آن کتاب را نخوانده اید ، من آن را اکیداً توصیه می کنم.

بنابراین از دسامبر سال 2012 ، این کار را می کردم و متوجه شدم که این زمان خلاقانه ترین و پربارترین زمان در روز من است. اما من روز قبلم را برنامه ریزی می کنم تا بتوانم هنگام بیدار شدن به زمین بزنم.

یک روز عالی با قصد شروع می شود. با تصمیم گیری درباره مهمترین کارهایی که باید انجام دهم یا تعیین یک موضوع روزمره و سپس تجسم خودم درمورد پیشرفت روزمره در حد توانم و انجام راحت وظایفم. من تعاملاتم با دیگران و فعالیتهایی را که فکر می کنم انجام خواهم داد ، به تصویر می کشم. من روز عالی خود را تصور می کنم. من خودم را خوشحال و راضی تصور می کنم.

3. در قانون جذب باید از قدرت عالی خود کمک بخواهید


تکنیک دیگری از قانون جذب که می تواند بلافاصله صبح استفاده شود ، درخواست کمک جهانی برای ایجاد روز عالی شما است. این کار را می توانید با نوشتن درخواست هایی انجام دهید ، که می تواند مانند موارد زیر باشد:

 

4. اظهارات مثبت را بخوانید


شما همچنین می توانید برخی از فلش کارت ها یا تکه های کاغذ جداگانه ای را بنویسید و تصدیق ساخته شده با دقت را روی هر یک قرار دهید و ذهنتان را بر روی قانون جذب متمرکز کنید. من مرتباً فلش کارت هایم را هر روز دو بار مرور می کنم و هر تاییدی مثبت را 5 دقیقه بارها و بارها می خوانم. یک تأیید موثر فقط باید از عبارت مثبت استفاده کند و همیشه باید به صورت فعلی باشد. به عنوان مثال ، نگویید ، "من آرزو می کنم بدون بدهی باشم." در عوض بگویید ، "من یک سبک زندگی فراوان زندگی می کنم." برای تأیید مثبت به ایده هایی نیاز دارید؟ این پست را بررسی کنید

5. یک ژورنال قدردانی داشته باشید


داشتن یک ژورنال سپاسگزاری راهی عالی برای بالا نگه داشتن ارتعاشات است. من این کار را هر شب قبل از خواب انجام می دهم. من همیشه 5 موردی را که از آن روز سپاسگزارم لیست می کنم. لازم نیست چیزی واقعاً عظیم باشد ، می تواند به همین سادگی باشد: "من از داشتن سقفی روی سرم سپاسگزارم." من همچنین سعی می کنم هرگز همان تأیید را بیش از یک بار انجام ندهم (حداقل در بهترین حافظه). این واقعاً یکی از نکات مورد علاقه من در زمینه قانون جذب است و هر روز که می خوابم ، روحیه مثبت و بالایی برای من ایجاد می کند. اگر سعی می کنید در زمان های سخت جلوه گری کنید ، یک روش عالی برای بالا بردن روحیه است.

6. خود را تصور کنید که اهداف خود را فتح می کنید


و این یکی از توصیه های مورد علاقه قانون جذب من است. این شبیه تعیین اهداف روزمره شما است ، اما متفاوت است زیرا تجسم شما در رسیدن به هدفی خاص است. وقتی خود را در مقصد نهایی خود ، با جزئیات کامل ، در کنار مردم ، مکان و چیزهایی که می خواهید در اطراف خود تصویر کنید ، شروع به جذب ابزارها و سایر منابع لازم برای رسیدن به آن هدف واقعی (و تجسم) می کنید. واقعیت و برای اینکه واقعاً اثرگذار باشید ، فقط به فکر تحقق هدف خود نباشید ، واقعاً آن را احساس کنید. وقتی آن را با احساس تصور می کنید ، زمانی است که جادوی واقعی شروع به رخ دادن می کند.

7- اگر میخواهید قانون جذب جواب دهد منفی بودن را همزمان با بروز آن شناسایی کنید


وقتی روزتان را پشت سر می گذارید ، چیزهای منفی حتماً پیش می آیند ، فقط وقتی اتفاق می افتد که در دنیای واقعی زندگی می کنیم. نحوه برخورد ما با این منفی است که واقعاً مهم است. وقتی موقعیت های منفی در زندگی من بوجود می آید ، آنها را سر و کار دارم و هرچه سریعتر و موثرتر با آنها کنار می آیم ، اما احساس یا تجربه مخالف را نیز تصور می کنم و تمام تمرکز خود را بر روی آن قرار می دهم. بنابراین اساساً وقتی منفی نگری ظاهر شد ، آن را تصدیق کنید ، تا آنجا که ممکن است با آن کنار بیایید و موارد خوب را پیدا کنید و بر آنها تمرکز کنید. من می دانم که این کار سخت است ، اما شما واقعاً در هر موقعیتی که فکر می کنید می توانید چیز خوبی پیدا کنید.

بزرگترین چیزی که باید هنگام رانندگی در تست رانندگی از هر یک از تکنیک های بالا یادآوری کنید ، سازگار بودن است. نگه داشتن یک تمرین ثابت ، ارتعاشات شما را بالا نگه می دارد و باید در مدت زمان نسبتاً کوتاهی متوجه تغییرات جزئی شوید. نمی توانم به شما یک جدول زمانی بدهم ... برای همه متفاوت است. شیوه های ناسازگار نتایج ناسازگار یا اصلاً نتیجه ای برای شما به همراه خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: قانون جذب , مرحل قانون جذب , آموزش قانون جذب , جذب پول , جذب رابطه , جب عشق , استفاده از قانون جذب ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا امیدی صدر

حوله تن پوش از جمله مهم ترین و پرکاربرترین کالای حمام است که در مدلها و رنگها و جنسهای متنوعی تولید می شود و سایز های متفاوتی دارد که باید متناسب با اندام خود از آن استفاده کنید.امروزه استفاده از حوله تن پوش رواج بسیار زیادی پیدا کرده و راحتی را پس از استحمام به شما می بخشد. قبل از خرید حوله تن پوش به موارد بسیاری باید توجه کنید که د ر ادامه چند نمونه از آن را بیان می کنیم.

جنس حوله تن پوش

حوله تن پوش ها جنس های متفاوتی دارند که غالبا از پنبه ، الیاف مصنوعی (پلی استر)، پشم و… در تولید آنها استفاده می شود و معمولا مهم ترین نکته ای که در جنس حوله تن پوش باید به آن توجه داشت جذب بالای آب در آن است که باعث می شود به راحتی پس از استحمام مو و بدن خود را خشک کنید همچنین سبکی حوله تن پوش هم از عواملی هست که مستقیما به جنس آن بستگی دارد.

حوله تن پوش ها و همه انواع حوله دارای پرز هایی می باشد که باعث جذب آب در آنها می شود و این پرزها در طول زمان نباید تغییر رنگ و حالت بدهند بنابراین این مورد از مواردی است که باید به آن توجه کنید . همچنین در هنگام شستشوی حوله تن پوش از پاک شدن حوله از مواد شوینده اطمینان حاصل نمایید زیرا اگر موارد شوینده داخل پرزهای حوله تن پوش باقی بماند باعث ایجاد میکروب و آلودگی در آن می شود.

سایز حوله تن پوش

حوله تن پوش ها دارای سایز بندی متفاوتی می باشد که شما مطابق با اندام خود می توانید از آن استفاده کنید البته کاربرد حوله تن پوش و استفاده ای که می خواهید از آن داشته باشید نیز بسیار مهم است .حوله تن پوش ها معمولا در سایز های متفاوت xlarge , large , medium , xxlarge , small می باشد که متناسب با اندام خود می توانید از ان استفاده کنید.

قد حوله تن پوش 

همچنین قد حوله تن پوش ها نیز متفاوت بوده و بسته به قد خود که می خواهید حوله شما تا زیر زانو و یا روی زانو و یا کوتاه تر باشد می توانید از آن استفاده کنید.در ادامه قد حوله تن پوش های هر سایز بیان شده است.

  • قد حوله سایز medium یا متوسط 115 سانتی متر
  • قد حوله سایز large یا بزرگ 125 سانتی متر
  • قد حوله سایز xlarge (ایکس لارج) 135 سانتی متر
  • قد حوله سایز xx large (دو ایکس لارج) 145 سانتی متر

رنگ و طرح حوله تن پوش

طرح و رنگهای حوله تن پوش بسیار متنوع است که بسته به سلیقه خود می توانید از بین آنها انتخاب کنید اما مهم ترین نکته ای که در طرح و رنگ حوله باید به آن توجه کنید ثبات رنگ حوله تن پوش است که در برابر شستشو و نور آفتاب تغییر رنگ ندهد همچنین نکاتی که در طرح حوله تن پوش باید به ان توجه کنید  دارا بودن کلاه , کمربند و جیب حوله است که کارایی آن را افزایش داده و باعث راحتی شما در حین استفاده می شود.

 



:: برچسب‌ها: بهترین مارک حوله تن پوش ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 تير 1400 | نظرات ()