نوشته شده توسط : سارا امیدی صدر

دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا یکی از پرطرفدار ترین انواع سیستم های نظارتی در مارکت جهانی است. این دوربین ها از جمله محبوب ترین محصولات برند داهوا (dahua) ساخت کشور چین با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در ضمینه ی تولید تجهیزات نظارتی است. برند داهوا کارخود را از سال ۲۰۰۶ شروع کرده است و کنون به یکی از 10 شرکت برتر در زمینه تولید و توزیع تجهیزات نظارتی در جهان تبدیل شده است و پرفروش ترین محصول آن دوربین مداربسته داهوا است. لازم به ذکر است که امروزه با توجه به نیاز روز افزون بشریت به دوربین مدار بسته شرکت های متعددی در تلاش هستند که دوربین مداربسته تولید کنند. اما کیفیت دوربین مداربسته داهوا همواره حرف اول را زده است.

شرکت های وارد کننده دوربین مداربسته داهوا در ایران

دوربین مداربسته داهوا همانطور که در بازار جهانی خوش درخشیده است، در ایران نیز بسیار پرطرفدار بوده و شرکت های زیادی در ایران اقدام به واردات این محصول پرصرفدار میکنند. شرکت تولید و توزیع نظارت گستر ایمن یکی از این شرکت هاست که علاوه بر تولید انواع سیستم های نظارتی با در نظر گرفتن  ایتاندارد های جهانی میکند، یکی از اصلی ترین وارد کننده های دوربین مداربسته داهوا در ایران نیز است. این شرکت شروع فعالیت خود را  در سال ۱۳۸۱ در پاسخ به نیازهای بازار و در ادامه گسترش اجرای پروژه های ملی مانند پروژه نظارت تلویزیونی تهران بزرگ در زمینه اجراء و ارائه راه حل های جامع نظارتی و حفاظتی به مدیریت آقای عبدالرضا حکیمی و گروهی از مهندسان متخصص و با تجربه در امر CCTV آغاز کرده است. اما بعدها با مطالعه نیازهای بازار ایران و نیز با انتخاب و ارائه گسترده محصولات و خدمات، با کیفیتی مطابق با استاندارد جهانی و از سوی سازندگان معتبر و خوشنام بین المللی سعی نمود تا با ارائه راهکارهای فراگیر (Total Solution) به تمامی نیازهای نظارتی و حفاظتی در هر سطحی از آن که شامل صنعتی، نظامی، اداری و خانگی و غیره باشد پاسخی شایسته و مناسب ارائه دهد. و همین امر آن را به یکی از 10 شرکت برتر در این زمینه در ایران تبدیل کرد. اما همچنان دوربین مداربسته داهوا یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت است.

خرید دوربین مدار بسته داهوا


خرید دوربین مدار بسته داهوا موضوع بسیار حائز اهمیتی است. چراکه دنیای ماشینی این روزها بزرگترین نیازی که دارد، یک سیستم نظارتی خوب و کارآمد است. اما خب برای هر فرد دوربین مدار بسته کاربرد خاصی دارد. فردی دوربین را برای منزل خود میخواهد برای همین نیاز به یک دوربین گردان دارد تا تمام زوایای خانه را نمایش دهد و فرد دیگر دوربین را برای کارخانه خود میخواهد و با درنظر گرفتن شرایط جوی باید قیمت دوربین مداربسته داهوا صنعتی استفاده کند. اینکه چه نوع دوربینی نیاز دارید موضوع چندان حائز اهمیتی نیست اینکه برندی را انتخاب کنید تا تمام سلیقه ها و نیازهای متقاضیان خود را پوشش دهد، بسیار مهم است و دوربین مداربسته داهوا دقیقا این شرایط را دارد .از این رو برای استعلام قیمت و یا دریافت مشاوره تخصصی در مورد کیفیت تصویر در انواع دوربین ها کافیست با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷–۰۲۱ در ارتاط باشید.

شرکت داهوا


برند داهوا ساخت کشور چین سابقه بیش از ۱۵ سال خدمت در زمینه توسعه و فناوری های امنیتی داشته و در طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را بدست آورده است. داهوا موفق شده است که هم در زمینه ی سخت افزار و هم نرم افزار بهترین تجربه کاربری را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. اما بنظر شما در خرید دوربین مداربسته داهوا چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهیم؟

داهوا در سال 2002 میلادی کارخود را با تولید DVR های 8 کانال Real-time آغاز کرده و در سال 2003 یعنی پس گذشت تنها 12 ماه موفق به تولید دستگاههای 16 کانال Real-time شد. این شرکت از سال 2006 با تغییر در ساختار خود موفق به راه اندازی خط تولید در تمام زمینه های حفاظتی از جمله دوربين مداربسته ، DVR ، دوربين هاي تحت شبكه ، سرور و… شده است. داهوا ارائه دهنده دوربین مداربسته داهوا در سال 2011، DVR با پلتفرم N6 را به بازار عرضه کرد و به سرعت در بازارهای جهانی به یکی از محبوب ترین برندها در میان مشتریان تبدیل شد. دستگاه آنالوگ XVR داهوا و دستگاه تحت شبکه NVR داهوا نیز از دستگاه های جانبی دیگر سیستم های امنیتی تولید شده توسط کمپانی داهوا محسوب می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 تير 1401 | نظرات ()